Brev:
Mad og spisning - 9 mdr.
13. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Mad og spisning - 9 mdr.
Hej Helen
Et spørgsmål ift mad og spisning.
Min dreng er begyndt på når vi giver ham mad at afvise skeen de første to gange, og når vi prøver en tredje gang tager han den.
Han afviser den med at dreje hovedet væk og fægte med hænderne.
Er det ok at vi prøver så mange gange? Og risikerer vi at han spiser af tvang?
Ydermere har vi også bemærket at når han har fået mad med ske og efter nogle bider vil han kun spise hvis vi giver ham det med vores fingre.
Hvorfor afviser han skeen pludselig? Og hvofor vil han godt spise af vores fingre?
Under maden har han selv en tallerken med mad kan spise af samt hans egen ske han lege med.
Håber du kan hjælpe.